3 סיבות עיקריות שבגללן אתה לא מצליח למכור את הבית שלך

 

1.מחיר גבוה

הבית שלנו עבורנו הוא הדבר היקר ביותר, גם מבחינה רגשית. לכן באופן אוטומטי אנחנו נרגיש שכל מחיר שנרצה למכור לא בדיוק יהיה המחיר שהנכס שווה, תמיד נרגיש שתמחרנו נמוך מדיי. לכן ברוב המקרים נתמחר את הנכס גבוה ממחיר השוק ובכך ״נשרוף״ את הנכס בפני לקוחות שבאמת פוטנציאליים, כאשר הקונים הרלוונטיים לנכס שלנו יראו את המודעה עם מחיר שאינו תואם את מחיר השוק, ברוב המקרים לא יתקשרו אלינו ובמקרה הטוב יתקשרו מתוך סקרנות או על מנת להגיד לנו שאנחנו דורשים מחיר גבוה.
לכן לפני שאנחנו מפרסמים את הבית למכירה, אנחנו נבדוק מהו מחיר השוק, נבדוק באתר רשות המיסים לפי כתובת ונתונים מדויקים של הבית כגון קומה מטר וכמה חדרים, בנוסף נוכל לבדוק גם באתר מדלן עסקאות אחרונות לפי רחוב וכל שאר הנתונים.
חשוב להיות מדויקים בהשוואה על מנת שנעריך נכון. לאחר שאנחנו בטוחים במחיר, נעלה את המודעה עם המחיר הנכון למכירה.
 

2. אי התאמת הנכס לקהל היעד

כאשר אנחנו מפרסמים את המודעה עלינו להבין מי קהל היעד שלנו, למי אנחנו מכוונים בפרסום. כלומר האם הדירה שלנו יכולה להתאים גם למשקיעים או רק למגורים? האם האזור מתאים לאוכלוסייה מסויימת? או לגילאים מסויימים?
על מנת שהמכירה תהיה מדויקת ומהירה עלינו להבין את כל הנקודות הנ״ל. כך שאם הנכס שלנו מתאים לאוכלוסייה ספציפית נדע לכוון בפרסום לאותה אוכלוסייה כמו למשל פרסום בקבוצות בפייסבוק ובכל האתרים נציין במודעה האם הנכס מתאים להשקעה ומה יש בסביבת הנכס.
 

3.שיווק ופרסום יתר של הנכס

חשוב מאוד לשים לב שאנחנו לא מפרסמים את הנכס בצורה מוגזמת שתגרום לקונים פוטנציאליים לחשוד שאולי משהו לא תקין בעסקה, לכן כאשר אנחנו מפרסמים יש לשים לב לתאריך תחילת פרסום הנכס, לא להפיץ את הרשתות החברתיות בצורה שתגרום לספאם, ורצוי לאחר תקופה של כחודשיים להוריד את המודעה מהאתרים שבהם פרסמנו, לצלם תמונות חדשות לנכס מזוויות שונות ולהמתין תקופת צינון קצרה ורק אחר כך להעלות שוב עם תמונות חדשות.
לטיפים נוספים מוזמנים ליצור קשר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *