תוכנית ליווי לרכישת דירה

הכירו את תכנית הליווי שלנו לרכישת דירה!

רכישת בית הינה ההחלטה הכי חשובה בחיינו, החלטה שתשפיע עלינו גם מבחינה כלכלית לכן חשוב לשמוע על התוכנית שלנו הכוללת ליווי לרכישת דירה.

העסקה הנכונה

יש להתחיל את התהליך עם אנשי מקצוע שמומחים בתחום ובכך להגיע לעסקה בצורה נכונה ובטוחה. במיוחד עבור כך יש לנו תכנית ליווי מקיפה אשר מעניקה מעטפת מלאה. החל מתכנון פיננסי נכון עם יועצי המשכנתאות שלנו .התכנון כולל בדיקת הון עצמי, ניתוח מצב קיים וניתוח הוצאות והכנסות על מנת להיכנס לעסקה בצורה בטוחה.

תוכנית השקעות

לאחר שווידאנו שאנחנו יכולים להתקדם, אנו נבנה יחד תכנית הכוללת ניתוח עסקאות וערים רלוונטיות להשקעה שיש בהן פוטנציאל והתפתחות, בניית תיק עסקאות עם אפשרויות ההשבחה המניבות יותר בהתאם לתקציב הלקוח. ניהול משא ומתן עבורך על מנת להפיק את המירב.

מימון העסקה

כעת נעבור לשלב מימון העסקה, לרשותך עומדים יועצי משכנתאות מהטובים בתחום על מנת לבנות לך תמהיל נכון בהתאם ליכולותיך, כדי שתוכל לקבל משכנתא עם התנאים הטובים ביותר.
אנו ננהל משא ומתן עבורך כדי להשיג את הריביות האטרקטיביות שיש בשוק. המעטפת שלנו כוללת גם עורכי דין מקרקעין מומחים לנדל״ן אשר יסייעו להגן על האינטרסים שלך וילוו אותך משפטית עד לסיום התהליך.

שיפוצים ועיצוב פנים

בשעה טובה סיימנו את שלב רכישת הנכס, כעת נעבור לשלב העיצוב והשיפוצים. אנו נעמיד לרשותך צוות מיומן שיעניק לך החל מעיצוב הדירה, אדריכלות, יועצים ועוד. עד אשר הפרויקט יסתיים לשביעות רצונך.

קנית דירה להשקעה ?
מצוין אנו גם נדאג למצוא לך שוכר אשר יעבור בדיקות רלוונטיות כדי שלך יהיה שקט נפשי לאורך כל התקופה.

השירות שלנו כולל בתוכו גם את ניהול הנכס באופן שוטף אשר בא לידי ביטוי במתן מענה לשוכר בדרישת בטוחות וערבויות אשר יגנו עליך במידת הצורך, בנוסף, תיקון סביר בנכס, טיפול שוטף וגביה. דבר זה יחסוך לך זמן אנרגיה מיותרת והכי חשוב נותן לך זמן איכות להתרכז בדברים אחרים מתוך מקום שלו, שקט ללא טרדות מסביב.

השאר פרטים כדי להתחיל את התהליך.